گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۰۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۵۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۶۵۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۵۴۲۲۴۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠١/٩/٦ - ۱۲۴۳ مورد

برگزيدگان جشنواره شعر مدافعان سلامت رهروان مدافع وطن شهرستان شیروان تقدير شدند

پنج شنبه ١٩ تیر ١٣٩٩ ساعت ١١:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 360 نفر )


🔻 برگزيدگان جشنواره شعر مدافعان سلامت رهروان مدافع وطن شهرستان شیروان تقدير شدند

🔹به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان مراسم تجلیل از شاعران برگزیده جشنواره مجازی شعر مدافعان سلامت رهروان مدافعان وطن  با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان، سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و شاعران برگزیده در محل دفتر ریاست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شیروان برگزار گردید.

🔹 دکتر سیده معصومه هاشمی رسکتی در آئين تجلیل از برگزیدگان اين جشنواره  ضمن تشکر از شرکت کنندگان و برگزارکنندگان این جشنواره گفت: توانایی قلم در پیشبرد هر هدفی غیر قابل انکار است و بی تردید این آثار تاثیر بسزایی در کاهش خستگیهای تیم بهداشت و درمان در روزهای سخت بحران کرونا داشته است. 

 
🔹ابراهیم عباسپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان ضمن تشکر از سرپرست شبکه بهداشت در خصوص برگزاری این جشنواره افزود: جامعه فرهنگ و هنر شهرمان قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان می باشند. 

🔹ابراهیم صفایی مسئول کانون بسیج هنرمندان افزود: این جشنواره با استقبال خوب شاعران شیروانی و ارسال بیش از 30 اثر به دبیرخانه انجام گرفت. با توجه به هماهنگي با داوران محترم داوری این آثار انجام پذیرفت و نهايتاً برگزيدگان در دو بخش شعر نو و کلاسیک مشخص گردیدند.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...